Știi că suntem calculați, numărăm calorii, cântărim și împărțim la 3… mese și 2 gustări, iar pentru asta avem nevoie de predictibilitate, mai ales într-o perioadă incertă. Și facem asta pentru a-ți oferi în continuare aceeași calitate cu care te-am obișnuit, prin produsele și serviciile noastre.
Dăm ora înapoi și modificăm procesul de comandă astfel:
✅ Comenzilor cu livrare pentru ziua următoare se vor plasa până la ora 06:00 dimineța, cel târziu, în loc de ora 14:00;
✅ Anularile de abonamente, întreruperile sau modificarile de meniu/ calorii se fac cu maximum o zi înainte de livrare, până la ora 06:00 dimineața;
✅ Modificări de adresă sau interval orar, le poți face direct din contul tău sau pe e-mail, telefon, chat, până la ora 12:00, la prânz, cu o zi înainte de ziua de livrare;
✅ Ține cont de SMS-ul de reminder ce te informează când trebuie să reînnoiești abonamentul.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa LifeBox